söndag 4 oktober 2009

Virkmani?

När vi ändå var i Malmö i går passade jag på att ta en snabb-tur till Stoff & Stil. Fast det blev inte så snabbt som jag trodde. Alla andra verkar nämligen också tänkt precis som jag... Korgen blev återigen alldeles för full och kvittot långt, men jag var lyckorusig. Av någon underlig anledning hittade jag inte så mycket virkgarn men två nystan fick komma med hem. Med tanke på färgvalet blir det nog dammsugare som jag skall försöka mig på att förfärdiga. Fast kanske borde jag börja på rätt nivå och virka ett par dockgrytlappar... Tyvärr har ju aldrig tålamod varit en egenskap som jag har fått i någon högre grad så vi får väl se hur det slutar. Det finns i alla fall en massa rolig inspiration i bloggar och hemsidor som jag kan inspirera mig med när orken börjar tryta.

Nu skall jag duka fram lunch för snart skall vi bege oss till Kulturen för att se utställningen Hellsinlund om Lennart Hellsingsböcker och figurer.




Hälsningar Cathrin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad över att du vill lämna några rader åt mig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...