söndag 25 oktober 2009

Höstfägring






Visingsö på sommaren är en av Sveriges vackraste platser enligt mig, men även regntunga höstdagar är det otroligt vackert där. Nu fick jag ju inte med mig kameran ut när duggregnet hängde i luften men några bilder fick jag i alla fall med mig hem. Är på väg till sängen men vill bara bjuda på lite höstfägring från "öa"innan jag kryper till kojs. Ljusen blev stöpta och korven stoppad och jag hann nästan med att avsluta min första virkade prinsesstrårta(!). Helgen har varit intensiv och även om jag gärna reser bort är det så himla skönt att komma hem. Då känns det verkligen som "borta bra, men hemma bäst!", för jag har nog hittat min plats på jorden (vilket är en himla härlig känsla).
Imorgon väntar nya projekt, mina föräldrar är på besök och vi skall hinna med att både umgås, ett och annat loppisbesök och få fart på mina högtflygande syeriplaner (gardiner, julpyssel, kuddar och vimplar - skall de bli av gäller det att haffa experten när hon nu är här).
Hälsningar Cathrin

2 kommentarer:

  1. Vilken mysig helg du ser ut att ha haft men visst håller jag med dig, det är så skönt och få komma hem igen :)
    Vilka härliga höstiga bilder och så många ljus ni har tillverkat, det måste vara så kul och stöpa ljus.
    Jag håller på och syr nya julgardiner här hemma med hjälp av min mamma, tyvärr är jag usel på och sy gardiner på egen hand så det är tur att jag har ett proffs till mamma :)

    Kramis Åsa

    SvaraRadera
  2. Hej Cathrin!
    Vilka fina bilder, du verkar haft en jättemysig helg:)

    Blev det några loppisfynd??

    Ha en trevlig vecka!

    Kram Jenny

    SvaraRadera

Blir så glad över att du vill lämna några rader åt mig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...