måndag 22 februari 2010

Snölek


Jag kom iväg på min tjejhelg trots allt. Men hjälp så mycket snö det kom! Men jag har tankat massor av värme och vänskap i helgen och haft jättetrevligt! Då gör det ju inte så mycket att själva shoppingen inte blev riktigt lika omfattande som vi tänkt oss. (Faktiskt bara kläder, men det kan behövas när jag nu snart skall börja jobba igen efter föräldraledigheten.)
Snökaoset ställde vårt tidsschema upp och ner men vi hann ändå det viktigaste - umgås.
Fast en av oss blev fast på tåget i nära 10 timmar. Lagom roligt för en reda som var planerad att ta knappt fyra...

På fredagen smygstartade jag min helg med en timmes skön massage. Barnen lekte med mormor och morfar i snön. Emilia älskar snö - som tur är.

Så jag är supernöjd med min helg. Hoppas ni också är det!

Nu är det ny vecka och nya tag. Jag har en hel del projekt som hade varit skönt att få avslutade. Får se vad som hinns med. Tänker i alla fall klämma in så mycket mys jag kan, något måste ju uppväga det där evinnerliga snöeländet där ute (jag är med andra ord inte lika förtjust i snö som min dotter)...

Så, glöm inte att mysa på ordentligt nu i februarirusket.
Snart är det vår och då har vi inte tid!

Och tack för alla fina shoppingtips och snälla rader i förra inlägget! Värmer i februarikylan!!!

Hälsningar Cathrin

8 kommentarer:

  1. Vilken fin bild! Gott att snön uppskattas av någon ;)
    Mys kan man aldrig få för mycket av!! MYS ON!

    Härligt att er helg blev av trots vädret
    man behöver verkligen sådana helger!

    Stor kram Mimmi

    SvaraRadera
  2. Låter som en toppenhelg, trots snökaoset :O)

    SvaraRadera
  3. Hej och vilken härlig bild! Barnen älskar ju snön i alla fall! Vad kul med tjejhelg! Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Här älskar barnen också snön och var ute länge igår och grävde och åkte rutschkana i snöhögarna!:) Maken är dock inte lika road av all snö.
    Härligt att du kom iväg!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hej du rara!
    Du är väl för gullig! Så snälla ord från dig jämt... Jag blir alldeles varm i hjärtat! Och det är verkligen jättekul att du fastnat för mina färger som du säger, för det känns som att dessa färger frotfarande är ganska nya för mig... Våga prova - du dör inte! min nya slogan jag bestämt mig för... Hi hi!
    Nu när jag närmare mig att fylla jämt så har jag tänkt att våga våga våga!!! Jag vill inte ångra nåt och man vet aldrig vad framtid har att vänta.


    Härligt att du fick en fin helg med goa vänner! Det stärker!
    kram Emelie

    SvaraRadera
  6. Vad skoj att du kom iväg på din tjejhelg och att den blev lyckad med en massa energi och vänskap!! Sånt betyder otroligt mkt...

    Härlig bild!:-)

    Kramis Sofia

    SvaraRadera
  7. Tack för den fina kommentaren du skrev hos mig kul att kunna inspirera andra. Jag tycker desamma om dig du fick mig att börja virka mattorna och visar så mycket roligt pyssel.

    Låter som du haft en trevlig helg trots vädret. Var på antik och kuriosa mässan och syfestivalen i Älvsjö värsta snödagen svor när jag missade bussen och fick gå i snöstormen 25 minuter men väl där var jag så glad att jag tog mig ut. Ibland överväger det jobbiga det trevliga.

    Kul att du ville vara med i min tävling.
    Du får ha en trevlig vecka.
    Kram Mia

    SvaraRadera
  8. Va härligt med massage och tjejhelg trots snöovädret. Hoppas veckan startat lika bra! Åse

    SvaraRadera

Blir så glad över att du vill lämna några rader åt mig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...