fredag 11 december 2009

Fredagsmysande





Den vackra bilden har jag lånat från Sadie Olive. Hon har bilder jag bara skulle vilja kliva in i. Den här är nästan lite julig. Och jag kan bara inte motstå plåtburken. Vill ha...

Nu är jag mer än redo för fredag. Vi har sushi i kylen som tillsammans med en flaska vitt vin ligger och väntar på oss. Bara barnen somnar. Fast det blir nog så att Dag tittar på Idol och jag grejar med mina projekt (har massor av vimplar att sy till Oscars rum, en ram att måla, lite virkande och lite annat smått och gott), Men vi kan ju göra det i samma rum. Efter att vi kalasat upp sushin och vinet.

Och så skall jag fira att jag vann inne hos Annica! Blev så glad! Kika in hos henne om ni inte redan gjort det (eller gör det igen, vet jag!).  Hon finns även i en av mina länkar på vänster sida.

Önskar alla en riktigt mysig helg!

Hälsningar Cathrin

2 kommentarer:

  1. Vad kul att du vann hos Annica! Då har du ett paket at se framemot :-) Vad mysigt du hade gjort dekoration i en gammal form, det gillade jag alla tiders! Så himla snyggt! För att inte tala om dina finfina lucia - jättesöt! På min sons dagis ska det lussas på måndag - utomhus. Ska bli så kul!
    Ha nu en riktigt skön helg och ta hand om dig!
    kram Emelie

    SvaraRadera
  2. Halloj!

    VAd gott det låter med sushi och vitt vin! Det var jättelänge sedan jag åt det. VAd spännande med OScars rum. Vimplarna kommer nog att bli sååå fina. Du är ju oerhört duktig på att handarbeta!

    Längtar tills våra barn får egna rum!

    Goa adventskramar till dig!

    Anna-Lena♥

    SvaraRadera

Blir så glad över att du vill lämna några rader åt mig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...