fredag 14 augusti 2009

Förälskad i kuddar

Jag är hopplös när det gäller kuddar. Jag älskar dem. Framförallt de där i lite lyxig kvalitet, gärna i klara nyanser och vacker lyster. Min förälskelse delas inte av min äkta hälft. Han tycker att det är rent slöseri med utrymme. (Kuddarna tar tex plats i vår något begränsade soffa plus att jag kräver att alla gamla kuddar förvaras någonstans om jag vill byta tillbaka dem igen). Kuddar är ju ett helt suveränt sätt att förändra ett rum! Jag har hittat ett helt underbart företag - Mimou - med avundsvärda kuddar. Hittade följande citat om kuddar på deras hemsida som jag tänker göra till mitt; "Think of them as your t-shirts - you always need one (or more) new for each season." Får jag bestämma kommer både en och två av deras kuddar att finnas hos oss i höst. http://mimou.se/index.php

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad över att du vill lämna några rader åt mig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...