tisdag 27 april 2010

"Take a bath"


I sista leveransen från HM-Home låg en liten badrumsmatta. Den var en "must-have". Och blev så fin i badrummet på ovanvåningen. Vi har ganska små badrum som inte är så mycket att göra någonting med överhuvudtaget. Men nu är badrummet klart. Hepp! Tänk om all inredning var så här enkel. :)
Nästa gång jag ligger och njuter i vårt bubbelbad så skall jag förnöjt kika på min lilla söta turkosa matta.


Hm, bubbelbad... Lät oemotståndligt. Har inte tid att blogga mer nu, måste nog ta ett bad.

Ha en fin tisdagskväll, ni också!

Hälsningar Cathrin

6 kommentarer:

  1. hihi ja åhhh bubbelbad. Jag har tänkt på en sak. Om man har en soda stream hemma kan man väl typ kolsyra vattnet man badar i? borde ju bli en billigare variant istället för att installera ett bubbelbad :) fast det krävs kanske mycket kolsyra för att få ett ordentligt bubblande bad.

    Mycket härlig matta du köpt . Lite roligt text på. Har inte fått hem hm katalogen för hemmet än. Väntar med spänning på den

    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Fräsch färg :O) Kunde pigga upp vårt badrum också...
    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Ser härligt ut! Och bubbelbad lät inte helt fel heller!:)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Underbara färger! Önskar att jag inte alltid var så fast i "naturfärger"...
    Mattan var riktigt härlig både i färg och text!

    Simma lugnt!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Härlig matta! Gillar färgen:)
    Åhhh vad skööönt med bubbelbad.....
    Kram Annika

    SvaraRadera
  6. Den är fin den mattan. Vi har inget bubbelbad men jag vill ha en bastu... älskar att basta!
    Ha det bäst! Åse

    SvaraRadera

Blir så glad över att du vill lämna några rader åt mig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...