torsdag 25 mars 2010

Ta en kaka...


Nej, jag har inte virkat fler kakor. Men om jag gör det kan jag ju alltid stoppa dem i en sådan här burk. För jag har många... :) På jobbet är de oroliga över att jag har för lite att göra hemma så de har samlat varenda skorpburk (nåja, nästan) sedan jag var där sist. Och vita blir de ganska fina. Spraymålning är kul!


Grannarna har helt klart givit upp om mig. Fick en försiktig förfrågan från en av dem om jag impregnerade barnoveraller. Svaret att jag sprayar burkar gick nog henne över huvét. Idag frågade hon inte (då hade jag svarat att nu var det loppisramar jag gav mig på)... Några fler burkar för kakor blir det nog också om tiden räcker, men först måste jag ha mer färg. Och så måste jag ju sätta bokstäver på dem jag redan målat. Det är nästan ännu roligare. Tur man har enkla nöjen ;)

Ha en fin torsdag och hoppas solen får skina lite på er!!!

14 kommentarer:

  1. Haha, underbart! Vilka härliga arbetskamrater!

    Du kan trolla du!
    Snyggt!!!

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  2. Du kanske var en liten graffitimålare i din ungdom...

    SvaraRadera
  3. Du har en härlig blogg som jag kommer att ha koll på:) Tycker mycket om den fina burken du visar.

    SvaraRadera
  4. Vad fint du har sprayat burken min vän och vitt också, hihi, me like!!:-) Du verkar kunna väldigt mycket, suck, tänk om jag vore lika pysslig!!;-)

    Hoppas du får en fab kväll!

    Stora kramen Sofia

    SvaraRadera
  5. Kul att läsa om vad som gör dig glad, det gör mig glad!
    Solen har idag skinit alldeles underbart på oss när vi tog det stora steget att gå ut i trädgården idag:))
    Kul att dina kolleger håller dig sysselsatt! Bra present, att ge bort en fin kakburk med kakor!
    Ha det bäst! Åse

    SvaraRadera
  6. Ha,ha! Grannar, säger jag bara! *ler*
    :)

    SvaraRadera
  7. Så snygg burk! Får du för många så kan du ju börja sälja!:)
    Kram

    SvaraRadera
  8. Tusen tack du kära! =)

    Jag blir alltid så glad när du lämnat en liten kommentar!

    Och du jag gillar din kakburkar skarpt! På min skulle det stå: Rör inte mina kakor! hihi

    Ha en härlig helg och spraya på för sjutton gubbar ! =)
    kram Emelie

    SvaraRadera
  9. Ha,ha mer sprayfärg åt folket eller hur!!För visst är det kul när det ger ett bra resultat och det i en rasande fart dessutom=)Burkarna blir jättesnygga,det måste jag prova. Ha en skön kväll/Annica

    SvaraRadera
  10. Tack söta du för Awarden! Värmde mitt hjärta gott!
    Fin din burk var! Önskar ibland att jag var ett kakmonster, det finns ju så mycket fina burkar!
    Grannar är på gott och ont... denna veckan har jag nog chockat våra...
    Stor kram Mimmi

    SvaraRadera
  11. Sååå, ännu en grej vi har gemensamt. Jag har bara inte kommit till skott ännu. Går verkligen och klurar på det här med att måla burkar och hur man skulle kunna göra!
    Vet att du redan har fått en award men det finns en sån att hämta hos mig också för din blogg och det du skriver gör mig riktigt glad!
    Kram
    Ellinor

    SvaraRadera
  12. Så jättefina! Kanske du kunde stapla flera ovanpå varandra. Har liknande såna, som är köpis.
    Skön helg! Kram Mia

    SvaraRadera
  13. Jättebra tips, den blev ju kanon!
    Önskar dig en trevlig helg!
    Kramar Milla

    SvaraRadera
  14. Du gör mig så sugen på loppisbesök. Ska nog ta mig i kragen och börja leta efter lite härliga loppisar framöver. Burkarna var jättefina, och burkar och korgar kan man ju av någon anledning inte få för många av...

    SvaraRadera

Blir så glad över att du vill lämna några rader åt mig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...