onsdag 9 september 2009

Sommar igen


Nu har det varit sommar två dagar på raken igen. Vågar man hoppas på mer?

Idag har vi varit strängt upptagna. Emilia har inte varit på dagis (när jag nu kan ge henne lite andhämtning från den intensiva dagistillvaron vill jag ta den möjligheten då och då) utan vi har hunnit med att gå till biblioteket för att långa böcker, vi har fikat och spanat tåg på Lunds station, jag har kokt både plommonpure och äpplemos, vi har hälsat på på mitt jobb och vi har besökt öppnaförskolan. Så nu är jag slut. Totalt slut. Men jag kan ändå inte låta bli att gå och grunna på nya pysselprojekt. Får se vad jag tar i tu med... Kanske skall jag äntligen ta och måla om Emilias (tidigare min) röda docksäng? Den har fått så söta rosarutiga sängkläder och det skär sig rätt duktigt mot den slita brio-rödfärgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad över att du vill lämna några rader åt mig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...