fredag 25 september 2009

En härlig sensommardag!










Bilder från Odla.nu

Idag har vädret varit underbart. Lite blåsigt kanske, men man skall verkligen inte klaga. Tyvärr har jag inte fått gjort något alls av värde i trädgården vädret till trots. Det blev bara lekplatsbesök en masse när jag hämtat Emilia. Iofs inte fel, men det hade varit så skönt att få ner de sista 25 tulpanlökarna i jorden.

Frågan är kanske bara om det blir de sista... Odla.nu får åtminstone mig att drägla lite lätt av ha-begär... Black Parrot, Blue Diomond, Angelique och Ballade är några av tulpanerna som jag gärna hade sett blomma i min lilla täppa till våren.


Nu är det i alla fall äntligen fredag.

Trevlig helg!


Hälsningar Cathrin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad över att du vill lämna några rader åt mig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...