fredag 3 april 2009

När inte ens en Labanglass går ner

Nu har vi haft två dagar med suveränt vårväder i Skåne. Och jag och lilla Em har tvingats vara inne i princip hela tiden. Inte så kul för någon av oss. Emilia har haft 38.7 som mest, vilket är lite mycket för någon som brukar ligga på 36.5. Äter gör hon som en mus. Det gick inte ens att lura i henne en Labanglass och då är hon helt klart inte frisk.
Men idag har humöret kommit tillbaka och hon har periodvis haft massor med spring och bus i benen. Lite tufft att försöka hänga med, men lite har vi kunnat busa. Nu är det bara så himla dumt att både jag och Dag har fått oss en försenad släng av vad det nu än är Em har fått. Så vi går runt med ont i kroppen och feber. Och jag som skulle hunnit så mycket när jag var ledig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad över att du vill lämna några rader åt mig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...