torsdag 24 juni 2010

Färdigmålat!


Mycket målande har det blivit de senaste dagarna. Och mycket jobb. Men nu är det klart. Jag har sex veckors semester att se fram emot och köksgolvet blev förvånansvärt bra. Inte en katt-tass i sikte.
(Fast jag funderade nästan på om jag inte skulle sätta dit ett par schablon-tassar i något hörn, bara som minne.)Tre stolar blev också målade och dessutom gav jag mig på att bättra på min ommålade vita trappa lite grand. Men nu får faktiskt målarpenslarna vila ett tag. Eftersom kameran som sagt är på vift blir det återigen en köksbild från Country Living...

Önskar alla en riktigt fin midsommar!

Hälsningar Cathrin

6 kommentarer:

  1. Heja,heja!
    Vad du har jobbat!
    Nu kan du koppla av och bara njuta=))

    Du vännen, nu önskar jag dig den allra mysigaste midsommaraftonen(jag tror jag redan har gjort det men ändå)
    Och hoppas att du och familjen får det härligt.

    Själv ska jag ut till en vän och börja dagen med en ridtur!
    Kommer förmodligen inte att kunna gå i morgon men vad gör väl det*skrattar*

    Kram Hannis

    Ps. Tror faktiskt att det skulle vara gulligt med kattassarna.

    SvaraRadera
  2. Heja vad du sliter!
    Tycker att kattassar låter som härlig ide´!
    Såg i en tidning någonstans där de låtit ett av barnen lämna sina fotspår i svrtfärg på det vita golvet... Hur fint som helst och ett kul minne!
    Hoppas att du har haft en härlig midsommar och att vi snart får ta del av allt job du gjort!
    Kramar Mimmi

    SvaraRadera
  3. Vilken vacker bild. Jag tycker absolut att du ska måla några kattassar någonstans. Det var en väldigt rolig idé, kul minne som du skriver. Ska bliväldigt roligt att få se det färdiga resultatet sedan.

    Kram Anna-Lena♥

    SvaraRadera
  4. Vad du har jobbat på! Skönt att det är klart nu. Passa på och njut av din semester nu!:)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Å vad jag är nyfiken på att se ert nya kök! Underbar bild föresten! Roligt med kattassar i ett hörn! Hihi, vilken liten busing;) kram

    SvaraRadera
  6. åhhh vad skööönt att du är klar . Själv hatar jag att måla! så berömmer dig för din ork att ta tag i det hela och så mycket att måla :) du är så duktig du

    Önskar dig en underbar sommar

    Kramar Malin

    SvaraRadera

Blir så glad över att du vill lämna några rader åt mig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...