måndag 30 mars 2009

Så tråkigt det är att vara själv!

Efter tre sköna dagar tillsammans hela familjen känns det jättekonstigt att vara helt ensam i huset. Katterna bara sover (även om de gärna sover på mig) och är inte till så värst mycket sällskap. Jag har mest vilat, sovit lite, jobbat lite och läst. Men det är så tråkigt! Jag hade planerat av att njuta lite extra av att bara ha mig själv att rå om, men går som sagt mest runt och har tråkigt. Kan också ha att göra med att vädret är så trist. Och att jag har rätt ont i kroppen. Eller att jag bara är gnällig, helt enkelt. Skall snart gå och hämta Emilia på dagis, sedan har jag inte tid att vara kinkig. Det gör hon så bra själv. För även om hon är världens underbaraste är hon just nu helt hopplöst kinkig. Vi vet inte riktigt vad det beror på, minsta motgång och hon får ett totalbryt och tårarna sprutar. Ganska tålamodsprövande...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad över att du vill lämna några rader åt mig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...