onsdag 6 maj 2009

Gräset har börjat gro!


Det är faktiskt skönt med lite regn ibland. Nu har vi blivit mer än bortskämda med mer än lite sommarväder och hur underbart det än har varit är det också lite förpliktigande. När det regnar är det liksom mer tillåtet att kura inomhus. Och det tycker jag är skönt!
Än mer för att jag har en sådan go liten goskille så klart. Och medan han ligger i vår säng och med stora ögon ser sig omkring kan jag städa och plocka lite. Vi får besök i morgon av mina föräldrar och sådant finbesök kräver lite städ och röj - i alla fall det värsta måste röjas upp. Så det blir mycket sådant idag. Plus en och annan kaffepaus, så klart!

En annan kul sak med regnet är att gräset som vi sått har börjat gro. Äntligen, enligt Dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir så glad över att du vill lämna några rader åt mig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...